De Kickboksschool

Kickboksen kids

Kickboksen voor 8 t/m 12 jarigen

"All kids need is a little help,
a little hope and someone who believes in them."

De kickboksles voor 8 tot en met 12 jarigen is een dynamische les waarbij de kinderen de sport leren op een speelse manier. Denk hierbij aan stoot- en traptechnieken maar ook leren verdedigen is een onderdeel van de training. De lessen zijn dan ook geschikt om te leren hoe je kind zichzelf kan verdedigen, maar ook om te leren grenzen aan te geven.

kickboksen kids
de Jeugd is de toekomst

every child is born a genius!

De training bestaat voornamelijk uit oefeningen op elkaar uitvoeren. Dit kan gecombineerd worden met een korte bokszakoefening maar ook speelse elementen zoals schoudertikken. Daarbij zijn we er alert op dat trap- en stoottechnieken, in het bijzonder naar het hoofd, worden vermeden.

Het kan voorkomen dat de les niet meer uitdagend genoeg is voor de jonge sporters die tegen de leeftijdgrens aan zitten. In overleg kan het kind dan meedoen met de teensles.

Geïnteresseerd?

Ja. Ik meld me aan voor een gratis proefles!

Je bent welkom om te komen proefdraaien. Op deze manier krijg je het beste een beeld van de manier van lesgeven en de sfeer binnen de groep. Maak gebruik van die gratis proefles.